کتاب فارسی ششم انتشارات خیلی سبز

فارسی ششم تیرهوشان 

کتاب فارسی ششم تیزهوشان خیلی سبز فارسی ششم تیزهوشان خیلی سبز کتاب فارسی ششم انتشارات خیلی سبز
کتاب فارسی ششم تیرهوشان 

در کتاب فارسی ششم تیرهوشان  ، ابتدا هر درس با توجه به محتوای آن و موضوعات اصلی اش تیل و بررسی شده و  مهم و درخور توجه آن برای  ارائه شده است. در هر درس بنابر متن کتاب بخوانیم و بنویسیم ششم دبستان ، معنی متن ، معنی واژگان مهم و هم خانواده ی آن معرفی شده است. به علاوه ، دانش های زبانی و ادبی هر درس به همراه یکی از  مهم متعلق به کتاب درسی پنجم  یادآوری گردیده است. در پایان هر درس ، براساس موضوع آن ،  آماده سازی و ارائه گردیده است و در ادامه آن پاسخ نامه تشریحی گنجانده شده است.

در قسمت دیگری از کتاب ، شامل سه  با پاسخ نامه تشریحی است که در فواصل هر پنج درس آورده شده است. این  ها ، مجموعه ی  های ورودی  به مدارس خاص (استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال ۹۲) است که در مرکز استان ها برگزار شده است.

در انتهای کتاب شش  جامع برای ارزیابی نهایی  از خود همراه با پاسخ نامه تشریحی آورده شده است.

برای خواندن توضیحات کامل این کتاب و یا  و یا خرید آنلاین کتاب فارسی ششم تیرهوشان  بر روی آیکن زیر کلیک کنید.

کتاب فارسی ششم تیزهوشان خیلی سبز فارسی ششم تیزهوشان خیلی سبز کتاب فارسی ششم انتشارات خیلی سبز
 و یا  کتاب فارسی ششم تیرهوشان 

راستی ما نظرات شمارو میخونیم و واسمون مهم که چه کتابی از نظر شما بهتره و دوست داریم نظرات شمارو واسه معرفی کتاب خوب بدونیم به ما کمک کنید و پایین همین صفحه نظر خودتونو برامون بنویسید.منتظریم!

 مهم: اگه توی  مردد هستید و نمی دونید کدوم کتاب بهتره یا نظرات بقیه رو درباره ی این کتاب همین پایین بخونید یا به  رایگان ما زنگ بزنید.

خرید کتابهای بیشتر و  رایگان کتاب به سایت ما “فروشگاه اینترنتی شفق مراجعه کنید یا تلفنی کتاب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا به قیمت پشت جلد کتاب و در اسرع وقت به دست شما برسد.
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۵۷۹۰۵