کتاب ریاضی چهارم ابتدایی انتشارات گاج 

 ریاضی چهارم 

کتاب ریاضی چهارم گاج کتاب ریاضی چهارم گاج کتاب ریاضی چهارم ابتدایی انتشارات گاج
 ریاضی چهارم 

همان‌طور که مستحضرید بر اساس سند تحول بنیادین  و پرورش و برنامه‌ی درسی ملی ریاضی در سطح کشور و نیز بر اساس تحقیقات بین‌المللی نظیر Timss و … تغییرات شگرفی در محتوای برنامه‌ی درسی ریاضی و باالطبع در سیستم  صورت پذیرفت.  از  ریاضیات، کاربردی کردن آن در زندگی روزمره، در جهت  مشکلات زندگی در حوزه‌های مختلف بوده تا افراد در برخورد با مسائل بتوانند به طور منطقی، استدلال کرده و قدرت تجزیه‌ و انتزاع را داشته باشند.

 حاضر با توجه به  فوق و تغییرات فراوانی که از نظر محتوا و روش ایجاد شده و با توجه به سبک‌های مختلف فراگیران تألیف شده است، چرا معتقدیم:

 با روش‌های دیروز، نمی‌توانیم فرزندان امروز را برای آینده آماده کنیم.

 ریاضی چهارم ، نوع تکامل یافته‌ای از دفتر مشق و تمرین است و با ‌های روان خود (درسنامه‌ها)، جزء ابزار جدا نشدنی از فراگیران می‌باشدو به کمک آن می‌توان از تکالیف نظام یافته، مؤثر و مطلوبی بهره جست و ضمن سهولت در تثبیت معنا دار و سرعت بخشیدن به فرآیند یاددهی – ، انگیزه‌ی لازم جهت تداوم کار در فراگیران ایجاد شود.

‌های مستمر ماهانه، دوره‌ای، پایانی و چهارگزینه‌ای با سیستم کیفی توصیفی، به  و بازخورد گرفتن از آموخته‌های فراگیران می‌انجامد.

برای خواندن توضیحات کامل این  و خرید تلفنی و یا  و یا   ریاضی چهارم  روی آیکن زیر کلیک کنید.

خرید اینترنتی و خرید پستی کتاب ریاضی چهارم گاج کتاب ریاضی چهارم گاج کتاب ریاضی چهارم ابتدایی انتشارات گاج
 و   ریاضی چهارم 

راستی ما نظرات شمارو میخونیم و واسمون مهم که چه ی از نظر شما بهتره و دوست داریم نظرات شمارو واسه معرفی  خوب بدونیم به ما کمک کنید و پایین همین صفحه نظر خودتونو برامون بنویسید.منتظریم!
 مهم: اگه توی  مردد هستید و نمی دونید کدوم  بهتره یا نظرات بقیه رو درباره ی این کتاب همین پایین بخونید یا به  رایگان ما زنگ بزنید.
های بیشتر و  رایگان کتاب به سایت ما “فروشگاه اینترنتی شفق” مراجعه کنید یا تلفنی کتاب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا به قیمت پشت جلد کتاب و در اسرع وقت به دست شما برسد.
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۵۷۹۰۵
ارسال رایگان برای  تهران و ارسال پستی برای  سایر استان های کشور عزیزمان ایران.