کتاب ریاضیات هفتم ابتدایی در سیاره ی تایماز انتشارات مبتکران 

 ریاضیات  در سیاره ی تایماز 

کتاب ریاضیات هفتم در سیاره ی تایماز مبتکران کتاب ریاضیات هفتم در سیاره ی تایماز مبتکران کتاب ریاضیات هفتم ابتدایی در سیاره ی تایماز انتشارات مبتکران                                                 1
 ریاضیات  در سیاره ی تایماز 
درباره ی این  باید بگیم که :
  1. مشابهشو عمرا دیده باشین چون  هیچ کس  ریاضیو با قصه و داستان تا حالا ندیده!
  2. منطبق با سرفصل های  ریاضی ه( یعنی اول دبیرستان – دوره ی جدید)
  3. تو تابستون هم می تونین بخونینش!
  4. هم  داره و هم تمرین …
حالا اگه بیشتر هم خواستین بدونین :
پروفسور سهراب  مشهور به رئیس‌پراف حاکم سیّاره‌ی تایماز است. از زمان سهراب سوم قانونی در این سیّاره وجود دارد: «هرکس ریاضی نداند، جایی در این سیّاره ندارد.»
بر اساس این قانون، بچّه‌هایی که در درس ریاضی ضعیف باشند باید نزد رئیس‌پراف بروند؛ اگر در  پراف قبول شوند جایزه می‌گیرند وگرنه از سیّاره اخراج می‌شوند…
برخی از دانش‌آموزان از جمله سیناس، این قانون را نادرست می‌داند و تلاش می‌کند رئیس‌پراف را متقاعد کند که آن را لغو کند. آیا او و دوستانش موفق خواهند شد یا این که …
«ریاضیات  در سیّاره‌ی تایماز» ی است که مفاهیم پایه‌ی ریاضی کلاس  را در قالب یک داستان تخیلی به دانش‌آموزان می‌دهد و آن‌ها را با کاربرد ریاضیات در زندگی آشنا می‌کند.
از سوی دیگر استفاده از قالب داستانی به نویسنده اجازه داده است که بتواند برخی مفاهیم دیگر را هم به‌طور غیرمستقیم به خواننده  دهد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تقویت ‌خوانی، ایجاد علاقه به  و تقویت ‌های زندگی اشاره کرد.
 برای خواندن توضیحات کامل این  و خرید تلفنی و یا  و یا   ریاضیات  در سیاره ی تایماز روی آیکن زیر کلیک کنید.
کتاب ریاضیات هفتم در سیاره ی تایماز مبتکران کتاب ریاضیات هفتم در سیاره ی تایماز مبتکران کتاب ریاضیات هفتم ابتدایی در سیاره ی تایماز انتشارات مبتکران
 ریاضیات  در سیاره ی تایماز

راستی ما نظرات شمارو میخونیم و واسمون مهم که چه ی از نظر شما بهتره و دوست داریم نظرات شمارو واسه معرفی بدونیم به ما کمک کنید و پایین همین صفحه نظر خودتونو برامون بنویسید.منتظریم!
 مهم: اگه توی  مردد هستید و نمی دونید کدوم کتاب بهتره یا نظرات بقیه رو درباره ی این کتاب همین پایین بخونید یا به  رایگان ما زنگ بزنید.
های بیشتر و  رایگان کتاب به سایت ما “فروشگاه اینترنتی شفق” مراجعه کنید یا تلفنی کتاب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا به قیمت پشت جلد کتاب و در اسرع وقت به دست شما برسد.
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۵۷۹۰۵
ارسال رایگان برای  تهران و ارسال پستی برای  سایر استان های کشور عزیزمان ایران.