کتاب آموزش و آزمون رشادت انگلیسی هشتم انتشارات مبتکران

 رشادت  هشتم 

کتاب رشادت انگلیسی هشتم مبتکران کتاب رشادت انگلیسی هشتم مبتکران کتاب آموزش و آزمون رشادت انگلیسی هشتم انتشارات مبتکران
 رشادت  هشتم 

 رشادت  هشتم  برای  تیز ی است از مجموعه رشادت که کلیه مطالب   هشتم (پایه دوم دوره اول متوسطه) را در سطح ه ارائه می دهد. ابتدا با  مهم و تکمیلی هر درس آشنا می شود، سپس به سوالات مربوطه پاسخ می دهد. سوالات در سطوح مختلف طرح شده است و برخی نیازمند درک عمیق مطالب درسی و تکمیلی برای پاسخ گویی است. به همراه این  یک CD صوتی هم در اختیار خریداران قرار می گیرد که به تقویت  شنیداری کمک فراوان خواهد کرد.

 برای خواندن توضیحات کامل این  و خرید تلفنی و یا  و یا   رشادت هشتم  بر روی آیکن زیر کلیک کنید.

خرید اینترنتی و خرید پستی کتاب رشادت انگلیسی هشتم مبتکران کتاب رشادت انگلیسی هشتم مبتکران کتاب آموزش و آزمون رشادت انگلیسی هشتم انتشارات مبتکران
 و  رشادت  هشتم 

راستی ما نظرات شمارو میخونیم و واسمون مهم که چه کتابی از نظر شما بهتره و دوست داریم نظرات شمارو واسه معرفی  بدونیم به ما کمک کنید و پایین همین صفحه نظر خودتونو برامون بنویسید.منتظریم!
 مهم: اگه توی  مردد هستید و نمی دونید کدوم کتاب بهتره یا نظرات بقیه رو درباره ی این کتاب همین پایین بخونید یا به  رایگان ما زنگ بزنید.
های بیشتر و  رایگان کتاب به سایت ما “فروشگاه اینترنتی شفق” مراجعه کنید یا تلفنی کتاب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا به قیمت پشت جلد کتاب و در اسرع وقت به دست شما برسد.
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۵۷۹۰۵
ارسال رایگان برای  تهران و ارسال پستی برای  سایر استان های کشور عزیزمان ایران.