کتاب تیزهوشان فیزیک برای زندگی هفتم انتشارات مبتکران 

فیزیک  

فیزیک هفتم مبتکران فیزیک هفتم مبتکران کتاب تیزهوشان فیزیک برای زندگی هفتم انتشارات مبتکران
فیزیک  

 اصلی از تألیف  فیزیک   ، شناخت رویدادها، و آشنا شدن با فیزیک از طریق بررسی اتفاق های روزمره ی زندگی است. در این  تا حد امکان از فرمول های ریاضی استفاده نشده، و سعی گردیده است از شکل های ساده، و آزمایش های مختلف برای درک  کمک گرفته شود.

بعد از توضیح و تشریح هر  فیزیک، تعدادی پرسش برای  آموخته ها طرح شده است. شکل های طنزآمیز ، و نوشته های روی آن ها برای ایجاد جاذبه ی بیشتر، درک بهتر و چشیدن مزه ی شیرین علم فیزیک مورد استفاده قرار گرفته اند. این ، برای آشنایی بیشتر با مفاهیم علمی فیزیک، برای عموم و به ویژه  دوره ی راهنمایی و دبیرستان تدوین شده است.

 برای خواندن توضیحات کامل این  و خرید تلفنی و یا  و یا   فیزیک  بر روی آیکن زیر کلیک کنید.

خرید اینترنتی و خرید پستی فیزیک هفتم مبتکران فیزیک هفتم مبتکران کتاب تیزهوشان فیزیک برای زندگی هفتم انتشارات مبتکران
 و فیزیک  

راستی ما نظرات شمارو میخونیم و واسمون مهم که چه ی از نظر شما بهتره و دوست داریم نظرات شمارو واسه معرفی  خوب بدونیم به ما کمک کنید و پایین همین صفحه نظر خودتونو برامون بنویسید.منتظریم!
 مهم: اگه توی  مردد هستید و نمی دونید کدوم  بهتره یا نظرات بقیه رو درباره ی این همین پایین بخونید یا به  رایگان ما زنگ بزنید.
های بیشتر و  رایگان کتاب به سایت ما “فروشگاه اینترنتی شفق” مراجعه کنید یا تلفنی کتاب مورد نظر خود را به ما سفارش دهید تا به قیمت پشت جلد کتاب و در اسرع وقت به دست شما برسد.
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۵۷۹۰۵
ارسال رایگان برای  تهران و ارسال پستی برای  سایر استان های کشور عزیزمان ایران.